Vlera e perceptuar e produkteve tuaja dhe besueshmëria e markës tuaj shpesh gjykohet bazuar në cilësinë e prezantimit tuaj vizual. Kjo do të thotë që fotografia e produkteve me cilësi të lartë dhe të bukur mund të kalojë në një rrugë të gjatë.

Sidoqoftë, jo çdo pronar i dyqanit mund të lejojë të investojë në një studio profesionale fotografie, veçanërisht kur ato sapo fillojnë. Fotografimi i produkteve DIY siguron një alternative të shkëlqyeshme, dhe për aq kohë sa ju i dini mjetet dhe teknikat e duhura, marrja e fotove imponuese të produktit është mirë.

Por nuk është vetëm estetikë për të cilën po flasim. Paraqitja e produkteve tuaja me imazhe me cilësi të lartë gjithashtu mund të jetë ndryshimi midis një konvertimi dhe pa shitje fare. Kjo është veçanërisht e vërtetë nëse shpërndani produktet tuaja në faqet e tregut si Amazon, ku fotot e produktit tuaj shfaqen krahas atyre të konkurrencës tuaj.

Vlera e perceptuar e produkteve tuaja ndikohet drejtpërdrejt nga cilësia e fotografisë së produktit tuaj.

Por kur sapo po filloni, marrja e fotove të produktit tuaj më shumë mund të jetë frikësuese sepse fotografia profesionale është shpesh e shtrenjtë. Ka qindra mjete fotografie të produkteve për t'ju ndihmuar të bëni punën vetë, megjithëse.

Si pronar biznesi me rrënjë fillestare të dobëta, unë e kuptoj këtë më shumë se kushdo. Unë gjithashtu e di se ndonjëherë paratë thjesht nuk janë aty. Nëse jeni ju dhe buxheti juaj është i ngushtë, keni menduar të merrni qasjen DIY për fotografinë e produktit? Nuk është aq e vështirë sa mund të mendoni.

Ekzistojnë shumë teknika për të fotografuar foto të suksesshme të produkteve, por ajo që do t'ju tregoj njihet zakonisht si teknika e dritares së dritares. Nga dikush që fotografon produkte çdo ditë, ky udhëzues është hartuar posaçërisht për pronarët e bizneseve me një buxhet. Designedshtë krijuar për të qenë e thjeshtë ndërsa prodhon rezultate të shkëlqyera, me cilësi të lartë për shumicën e llojeve të produkteve.

Shpërndajeni me miqtë tuaj