Site Loader

Pra, ju keni një event të ardhshëm me të cilin keni harxhuar shumë kohë duke e planifikuar, dhe është koha për ta shpërndarë. Në këtë pikë, shumica e njerëzve thjesht do të shpërthenin me shpërndarjen e informacioneve në mediat sociale dhe do ta linin me kaq.

Kjo është në rregull, dhe me siguri do t’ju tërheqë vëmendjen për eventin tuaj, por ka mënyra më krijuese – dhe në fund të fundit, më efektive – për të promovuar eventin tuaj.

Këto ide krijuese të promovimit të eventeve do t’ju bëjnë të emocionoheni për të promovuar eventin tuaj me sukses dhe për të siguruar që ju të gjeneroni shumë interes.

1. Përdorni faqet e zbulimit të eventeve

Faqet e zbulimit janë një mënyrë e shkëlqyeshme për të promovuar eventin tuaj të ardhshëm. Shanset janë, ka të paktën një (dhe ndoshta më shumë) që i kushtohet eventeve në qytetin tuaj – këto shpesh trafikohen shumë, kështu që nëse ngjarja juaj e listuar këtu është e sigurt që do t’ju tërheqë vëmendjen.

Sitet si Goldstar, Eventful, dhe Facebook Events janë gjithashtu vende të mira për tu përdorur për promovim.

2. Reklamoni në internet

Reklamimi në internet ka të bëjë më shumë sesa të vendosni para në një blerje reklamash – ju duhet të synoni audiencën e duhur për eventin tuaj. Shumë platforma reklamash, si Facebook dhe Instagram, kanë disa nga këto karakteristika të ndërtuara.

Mjete si Boost-gjendje gjithashtu ju ndihmojnë të merrni reklamën e ngjarjes tuaj para njerëzve të duhur, duke e bërë reklamën tuaj të blini më efektive në përgjithësi.

3. Përdorni fotografë profesionistë për materialet tuaja promovuese

Bota jonë është e ngopur me imazhe me cilësi të lartë, dhe kur krijoni materiale promovuese, gjëja e parë që njerëzit shpesh do të shohin janë imazhet që lidhen me ngjarjen tuaj.

Njerëzit bëjnë gjykime me vlerë të nënkuptuar në lidhje me një ngjarje bazuar në cilësinë e pamjeve – imazhet me cilësi të lartë nënkuptojnë se një event ia vlen të kontrollohet, prandaj është e rëndësishme të siguroheni që po e vendosni këmbën tuaj më të mirë përpara me imazhet tuaja.

Kjo do të thotë të punësoni një profesionist për të siguruar që të merrni një material të shkëlqyeshëm të marketingut që do të tërheqë vëmendjen e njerëzve.

4. Bëni shpërndarjen në social media më të lehtë

Kjo mund të duket e qartë, por ju do të habiteni nga numri i njerëzve që përqendrojnë të gjitha përpjekjet e tyre në median sociale në një platformë.

Është e rëndësishme të integroni sa më shumë opsione për ndarjen e platformës së mediave sociale, sa të keni mundësi me të gjithë përmbajtjen tuaj dhe të inkurajoni pjalmimin ndër-social të mediave sociale.

Kjo sjell shumë gjallëri për ngjarjen tuaj, dhe ju ndihmon të përfshini audiencën tuaj të synuar në mënyra të ndryshme.

Shpërndajeni me miqtë tuaj