Krijimi dhe mbajtja e një profili të fortë të mediave sociale për biznesin tuaj është thelbësore në epokën dixhitale.

41% e përdoruesve të mediave sociale besojnë se bizneset me të cilat ndërveprojnë duhet të kenë një prani të fortë dixhitale në mediat sociale.

Për të siguruar që po përdorni platformat e mediave tuaja sociale në potencialin e tyre të plotë, është e rëndësishme të matni suksesin e tyre.

Duke marrë kohë për të parë metrics tuaj, ju mund të identifikoni se çfarë taktikat janë duke punuar dhe cilat fusha kanë nevojë për më shumë vëmendje ndërsa ecni përpara.

Këtu janë pesë mënyra për të matur profilin e mediave sociale të biznesit tuaj, të cilat sigurisht që do t'ju ndihmojnë me strategjinë tuaj dixhitale që ecni përpara.

Kryeni një kontroll të mediave sociale

A është rritur angazhimi në kanalet tuaja të mediave sociale? Ka rënë? Duket njësoj?

Do të dëshironit të ekzaminoni metrikët tuaj për të zbuluar.

Koha për të kryer një auditim të mediave sociale të platformave tuaja është një vend i shkëlqyeshëm për të filluar.

Hartimi i të dhënave tuaja të mediave sociale në një vend do ta bëjë më të lehtë ndjekjen e veprimtarisë, ndjekësve dhe angazhimit tuaj.

Një mënyrë e mirë për ta bërë këtë është të regjistroni numrat nga platformat tuaja të mediave sociale në një spreadsheet me kalimin e kohës.

A ka rëndësi sa Facebook pëlqen që postimi i biznesit tuaj? Apo që një nga postimet e tua ka përjetuar një pikëz në komente? Sureshtë e sigurt!

Përdorni mjete analitike në mediat sociale

Tani që keni mbledhur numrat tuaj, është koha t'i analizoni ato.

Ka një numër mjetesh analitike të mediave sociale atje, të tilla si Google Analytics, që mund të ndihmojnë biznesin tuaj dhe përpjekjet e marketingut.

Po kërkoni një mënyrë për të monitoruar analizat tuaja në një vend? Provoni të përdorni një mjet të tryezës së mediave sociale siç është Cyfe.

Duke përdorur mjetin e duhur për biznesin tuaj, ju mund të identifikoni pikat e forta dhe të dobëta të profilit tuaj të mediave sociale në detaje më të mëdha dhe të përmirësoni strategjinë tuaj dixhitale.

Tani që keni mbledhur numrat tuaj, është koha t'i analizoni ato.

Ka një numër mjetesh analitike të mediave sociale atje, të tilla si Google Analytics, që mund të ndihmojnë biznesin tuaj dhe përpjekjet e marketingut.

Identifikoni qëllimet tuaja të mediave sociale

Pasi të keni kryer auditimin tuaj në mediat sociale dhe të keni parë analitikën tuaj, është koha të merrni disa vendime në lidhje me strategjinë tuaj.

Identifikoni qëllimet dhe objektivat tuaja me platformat e mediave tuaja sociale dhe shihni nëse këto reflektohen në matjet tuaja të mediave sociale.

A po shihni numër të lartë dhe angazhim të vazhdueshëm? Shumë pëlqime, komente, retweet? Nëse po, duket sikur keni përmbajtje dhe teknika që funksionojnë!

Nëse numrat tuaj janë më të ulëta nga sa dëshironi, identifikoni fushat e mediave tuaja sociale që kanë nevojë për ndihmë dhe rimendoni qasjen tuaj.

Pasi të zbatoni ndryshimet tuaja, vazhdoni të gjurmoni numrat tuaj për të parë nëse ato rriten.

Vlerësoni konkurrencën tuaj

Tani që keni një kuptim më të mirë të matjeve dhe qëllimeve tuaja në median sociale, është koha për të kryer një kontroll tjetër të mediave sociale.

Kjo duhet të jetë në lidhje me konkurrencën tuaj.

Regjistroni dhe vlerësoni numrat e tyre dhe shihni se si ato krahasohen me tuajat.

Si po arrijnë ata tek audienca e tyre? Cila platformë është më e efektshmja për ta? Whatfarë përmbajtje po drejton bisedat e tyre?

Duke marrë kohë për të parë konkurrentët tuaj mund të punojnë në avantazhin tuaj dhe t'ju ndihmojnë të përmirësoni strategjinë tuaj të mediave sociale.

Sigurohuni që përmbajtja juaj të jetë në përputhje me kanalin e mediave sociale

Sigurohuni që nuk po postoni të njëjtën gjë saktësisht në çdo kanal të mediave sociale.

Imazhet dhe videot e shkurtra funksionojnë më së miri në Instagram, imazhet me porosi me tekstin më të mirë në Pinterest, videot funksionojnë më së miri në Facebook dhe postimet e drejtuara nga pyetjet funksionojnë më së miri në LinkedIn.

Shpërndajeni me miqtë tuaj