Menaxhim rrjete sociale

Menaxhimi i mediave sociale është procesi i krijimit, publikimit dhe analizës së përmbajtjes që ju postoni në platformat e mediave sociale si Facebook, Instagram, dhe Twitter, si dhe angazhimi me përdoruesit në ato platforma.

Ju mund të drejtoni drejtimin e mediave sociale me mjete falas dhe me pagesë, si dhe me shërbime profesionale të menaxhimit të mediave sociale.

Menaxhimi i mediave sociale ofron disa përfitime, duke përfshirë:

1. Kostoja: Pavarësisht nga buxheti juaj i marketingut, media sociale është një nismë me kosto efektive.

Eshtë e lirë të bashkohet në rrjetet e mediave sociale, të postojë përmbajtje, t'i përgjigjet komenteve të përdoruesit dhe më shumë.

Edhe reklamimi ofron një kanal fitimprurës për të arritur audiencën tuaj dhe ndërtimin e një linje në internet në vijim.

2. Audienca : Rrjetet e mediave sociale, nga Facebook në LinkedIn, mund t'ju lidhin me përdoruesit në të gjithë botën.

Ju gjithashtu mund të përdorni platforma të mediave sociale, si Pinterest, për të arritur audiencën e ngrohtë. Marketingu dhe reklamimi tradicional nuk mund të përputhen me arritjen - ose çmimin - ose social.

Kjo është arsyeja pse menaxhimi i mediave sociale është një domosdoshmëri për bizneset.

3. Përdoruesit: Përfshirja e mediave sociale në strategjinë tuaj të marketingut ju lejon të përafroni nismat tuaja të marketingut me sjelljen e përdoruesit.

Për shembull, 74% e njerëzve tani përdorin media sociale kur marrin vendime për blerje. Për të mos përmendur, 80% e njerëzve marrin këshilla për një blerje përmes mediave sociale.

4. Performanca: Marketerët dhe pronarët e afarizmave bien dakord për performancën e marketingut dhe reklamimit në mediat sociale. Nëpërmjet shoqërive, kompanitë mund të ndërtojnë markën e tyre dhe madje të gjenerojnë udhëheqës dhe shitje.

Pothuajse 45% e tregtarëve nga biznesi në biznes (B2B), për shembull, kanë fituar një klient përmes Facebook.

Me përparësitë e shumta të mediave sociale, ia vlen të merret parasysh për strategjinë tuaj të marketingut.