Çfarë është Personalizimi i Uebfaqes?

Personalizimi i faqes në internet është procesi i krijimit të përvojave të personalizuara për vizitorët në një faqe në internet. Në vend që të sigurojë një përvojë të vetme, të gjerë, personalizimi i faqes në internet lejon kompanitë të paraqesin vizitorëve me përvoja unike të përshtatura për nevojat dhe dëshirat e tyre.

Personalizimi nuk është aspak një koncept i ri. Kamarierët shpesh përshëndesin klientët e përsëritur dhe u referohen atyre me emër, madje duke ditur se cili është “porosia e tyre e zakonshme”. Dyqanistët mund të përdorin shenja vizuale për të siguruar përvoja të personalizuara – një çift i lodhur në kërkim me tre fëmijë ndoshta dëshiron të marrë atë për të cilën kanë ardhur dhe të jetë në rrugën e tyre, ndërsa një person i vetëm që ngadalë po shikon nëpër korridore mund të jetë i interesuar në ndonjë bisedë bisede. Çështja është që, në botën jashtë linje, personalizimi është aq i zakonshëm, sa mund të mbetet pa u vënë re.

Personalizimi i faqes në internet përpiqet të përdorë të dhëna për të marrë të njëjtin nivel të vëmendjes një për një dhe për t’i përkthyer ato në botën dixhitale:

  • Shitësit me pakicë në internet mund të ofrojnë oferta të synuara për blerësit bazuar në sjelljen e shfletimit.
  • Faqet e udhëtimit mund t’u paraqesin vizitorëve promovime bazuar në motin ose sezonin aktual.
  • Lajmet dhe mediat e tjera mund të shfaqin video specifike për shikuesit bazuar në vendin ku ata jetojnë.