Konsultim & Menaxhim

Ndoshta arsyeja më e zakonshme për të kërkuar ndihmë është marrja e informacionit. Hartimi i tij mund të përfshijë studime të qëndrimit, studime mbi kostot, studime të fizibilitetit, anketime të tregut ose analiza të strukturës konkurruese të një industrie ose biznesi. Kompania mund të dëshirojë ekspertizën speciale të një konsulenti ose informacionin më të saktë, të azhurnuar që firma mund të sigurojë. Ose kompania mund të mos jetë në gjendje të kursejë kohën dhe burimet për të zhvilluar të dhënat nga brenda.

Menaxherët shpesh u japin konsulentëve probleme të vështira për t'u zgjidhur. Për shembull, një klient mund të dëshirojë të dijë të krijojë ose të blejë një komponent, të marrë ose devijojë një linjë të biznesit, ose të ndryshojë një strategji të marketingut. Ose menaxhmenti mund të pyesë se si të ristrukturojë organizatën që të jetë në gjendje të përshtatet më lehtë për të ndryshuar; cilat politika financiare për të miratuar; ose cila është zgjidhja më praktike për një problem në kompensimin, moralin, efikasitetin, komunikimin e brendshëm, kontrollin, suksesionin e menaxhimit ose çfarëdo tjetër. 

Një konsulent menaxhimi nuk duhet as të refuzojë dhe as të pranojë përshkrimin fillestar të klientit shumë shpejtë. Supozoni se problemi paraqitet si moral i ulët dhe performancë e dobët në forcën e punës në orë. Konsulenti që e blen këtë përkufizim me besim mund të kalojë shumë kohë duke studiuar simptoma, pa zbuluar asnjëherë shkaqe. Nga ana tjetër, një konsulent që shumë shpejt kundërshton këtë mënyrë të përshkrimit të problemit do t'i japë fund një procesi potencialisht të dobishëm këshillimi para se të fillojë.

Ndërtimi i konsensusit dhe zotimit

Dobia e çdo angazhimi për një organizatë varet nga shkalla në të cilën anëtarët pajtohen me natyrën e problemeve dhe mundësive dhe nga veprimet e duhura korrigjuese. Përndryshe, diagnoza nuk do të pranohet, rekomandimet nuk do të zbatohen, dhe të dhënat e vlefshme mund të mbahen. Për të ofruar rekomandime të shëndosha dhe bindëse, një konsulent duhet të jetë bindës dhe të ketë aftësi analitike të rregulluara mirë. 

Por më e rëndësishme është aftësia për të hartuar dhe drejtuar një proces për (1) ndërtimin e një marrëveshje për atë hapa që janë të domosdoshëm dhe (2) vendosjen e momentit për t'i parë këto hapa. Një vëzhgim nga një konsulent e përmbledh mirë këtë.