Hulumtimi i tregut është procesi i mbledhjes së informacionit në lidhje me klientët e biznesit tuaj, audiencen e synuar dhe klientët për të përcaktuar se sa i zbatueshëm dhe i suksesshëm produkti ose shërbimi juaj do të ishte në mesin e këtyre njerëzve.

Hulumtimi i tregut ju tregon se ku janë këta anëtarë të audiencës tuaj
dhe baza e klientëve po kryejnë hulumtimin e tyre në lidhje me produktet dhe shërbimet.

Kjo gjithashtu ju tregon se çfarë është trendi në industrinë tuaj, cili është objektivi juaj, audienca dhe klientët duan dhe kanë nevojë për produkte dhe shërbime si tuajat, dhe çfarë do të ndikojë në vendimet e tyre për t’i blerë.

Si bëhet kërkimi i tregut?

"Kryerja e një studimi të plotë të tregut mund të ndihmojë bizneset të rriten më mirë, por bërja e duhur është po aq e rëndësishme. Këtu është se si të bëhet studimi i tregut hap pas hapi."

1. Përcaktoni personalitetin e blerësit tuaj.

Para se të zhyteni se si klientët në industrinë tuaj marrin vendime për blerjen, së pari duhet të kuptoni se kush janë ata. Ky është fillimi i hulumtimit tuaj parësor të tregut - ku personat e blerësve vijnë në ndihmë.

Personalitetet e blerësve - nganjëherë të referuara si personazhe të marketingut - janë përfaqësime imagjinare, të përgjithësuara të klientëve tuaj ideal. Ato ju ndihmojnë të vizualizoni audiencën tuaj, të drejtoni komunikimet tuaja dhe të informoni strategjinë tuaj. Disa karakteristika kryesore për të cilat duhet të interesoheni të përfshihen në personalitetin e blerësit tuaj janë:

  • Moshë
  • Gjini
  • Vendndodhje
  • Pozicioni i punës
  • Familja
  • Të ardhurat
  • Sfidat kryesore
Shpërndajeni me miqtë tuaj